Sabtu, 23 Julai 2011

keinsafan diri...

assalamualaikum.....
lame rase yer x sentuh blog nie....
sibuk r katekan...

buat penggemar muzik khususnya nasyid
saya cadangkan anda cari dan dengar lagu dari
kumpulan fursan..
tajuk lagu dye keinsafan diri...

untuk yg kurang suke dengar pun
saya cadangkan anda dengar lagu nie...

1st time saye dgr lagu nie
ia dapat menyentuh hati saya..
kebetulan pula di waktu tu saya ngah bersedih
sbb kne tinggalkan kolej matrikulasi johor
serta rakan2 saya yg di sane....sob3
namun perjuangan perlu d teruskan..

back 2 our main topik...
secare jujur yer bagi saya lagu nie memang sedap
malah dpt menyentuh prasaan kita..
lagu nie menggingatkan kita
kpd pencipta kita..
ia juga mengajak kite tuk muhasabahkan diri...

nie delah pndangan saya ttg lagu nie..
slamat mendengar..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan